Vilkår & Betingelser

Betalingsmetoder:

Hos Woodme tilbyder vi en række forskellige betalingsmetoder for at gøre din shoppingoplevelse så bekvem som mulig. Disse inkluderer Mobilepay, Visa/Dankort, Visa electron, Mastercard og Maestro. Dine kortoplysninger er krypteret med SSL-protokollen for at sikre, at uautoriserede personer ikke kan få adgang til dine data under transaktionen.

Gratis forsendelse og levering:

Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 500 DKK inden for EU. Woodme afsender alle varer inden for 2-5 hverdage, og du vil modtage en digital leveringsstatusmeddelelse fra GLS vedrørende din forsendelse. Varen sendes som pakkepost med track and trace til nærmeste GLS-pakkeboks på kundens adresse. Bemærk venligst, at rettidig levering kræver, at GLS overholder den daglige levering, og Woodme kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle forsinkelser forårsaget af GLS.

Ret til at klage:

Du får 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, der dækker fabrikations- og materialefejl, som opdages ved normal brug af produktet. Reklamationer over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af produktet, skal meddeles Woodme inden for rimelig tid. Hvis en vare rapporteres defekt, når den modtages tilbage, vil Woodme betale for forsendelsesomkostningerne for at sende en ny vare og refundere købers forsendelsesomkostninger. Men hvis varen ikke er defekt, vil køberen ikke modtage penge tilbage for forsendelsesomkostninger.

Annullering:

Fortrydelsesretten kan bruges ved blot at nægte at modtage ordren, så den sendes tilbage til os. Varen skal returneres ubrugt i den originale emballage. Send os venligst en e-mail for at informere os om din beslutning om at annullere: kontakt@woodme.dk.

Returnering og ombytning af produkter:

Vi tilbyder 30 dages returret fra den dag, du modtager din ordre. For at være berettiget til returnering skal varen returneres ubrugt i den originale emballage, og husk at vedlægge købsfakturaen. Returforsendelsen betales af kunden (undtagen for defekte produkter), som også bærer ansvaret, hvis varen går tabt eller bliver beskadiget på vej tilbage til os. Derfor anbefaler vi altid, at kunder, der benytter sig af returretten, bruger en forsendelsesmetode, der kan spores, og gemmer kvitteringen, indtil retursagen er afsluttet. Hvis du har modtaget en forkert vare, eller der er en fejl ved produktet, refunderer vi returportoen. Bemærk venligst, at det ikke er muligt at bytte en vare. Derfor er du nødt til at returnere den og afgive en ny ordre.

Returadresse:

Woodme Copenhagen
Halldor Laxness Vej 20, 4. th.
2300 Copenhagen S – Denmark

Produktansvar:

For produktansvar er Woodme ansvarlig i overensstemmelse med bestemmelserne i produktansvarsloven, som ikke kan fraviges ved aftale. Woodme fraskriver sig ansvar for skader på ethvert andet grundlag. Produktansvarets størrelse kan ikke overstige den dækning, som Woodmes produktansvarsforsikring giver. Køber er forpligtet til uden unødig forsinkelse at underrette Woodme skriftligt, hvis der er opstået en produktansvarsskade, eller hvis der er risiko for, at en sådan skade vil opstå.

Woodme er ikke ansvarlig for skader, der opstår, mens materialet er i kundens besiddelse. Woodme er heller ikke ansvarlig for skader på produkter, der er fremstillet af kunden, eller på produkter, hvori de indgår. Woodme er ikke ansvarlig for driftstab, tabt arbejdsfortjeneste eller andre indirekte tab.
I det omfang Woodme måtte blive pålagt produktansvar over for tredjemand, er kunden forpligtet til at holde Woodme skadesløs i samme omfang, som Woodmes ansvar er begrænset i henhold til ovenstående. Disse begrænsninger i Woodmes produktansvar gælder ikke, hvis Woodme har gjort sig skyldig i grov uagtsomhed.

Klager:

I tilfælde af fejl, udeladelser eller manglende leverancer bedes du kontakte: kontakt@woodme.dk

Personlige data:

Hvis du ønsker at handle i Woodmes webshop, vil vi bede om dine kontaktoplysninger, navn, adresse, telefonnummer og e-mail samt eventuelt andre oplysninger. Disse oplysninger opbevares og behandles fortroligt i vores database og videregives IKKE til tredjepart. Følgende er dog undtaget fra dette:

1. Nødvendige adresseoplysninger givet til GLS i forbindelse med forsendelse.
2. I tilfælde af en tvist mellem kunden og Woodme kan oplysninger videregives til advokater, inkassatorer og retssystemet.
3. Hvis du er tilmeldt et nyhedsbrev, videregives din e-mailadresse til Mailchimp, som behandler den 100% fortroligt.